På boxerfronten...

Ingen missade väl mitt tjat om boxer. Nu blev det inte som planerat eftersom "min" valp aldrig föddes i någon utav alla planerade kullar. Nu håller jag tummarna på en annan kull där jag hoppas att "min" valp föds om en månad. På min mail har jag en kategori som heter boxer. Där är det mail från uppfödare och andra boxermänniskor. Idag hittade jag valpbilder på fina Tiger som infing skickade till mig för nästan ett år sedan. Han är så fin och var ju dessutom galet gullig som valp. Hoppas min blivande Brutus blir minst lika söt!
Update: Om två veckor flyttar min alldeles egna lilla valpskrutt in!

Kommentarer
Postat av: Krutrut-Lisa

Nämen så kul!



Grattis! En boxer med motor lär du få hem ;-). Hoppas du är laddad.



Skickar med en länk på mamma Vixi. Om du söker på Vixi i min blogg får du upp ett gäng.



http://krutrut.com/blog/index.php/2007/10/25/vixi-sockertroll/



KRAM LISA

2012-02-15 @ 21:03:32
URL: http://krutrut.com/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0