Näsvis, otacksam och ständigt berusad.




Tyrolen 08

Idag är en sån dag då jag bara vill spola tillbaka tiden ett par år och vara 16-17-18 år igen. Maniskt leta efter fester till helgen. Gå på urartade hemmafester. Panikartart se till att någon köper cigaretter till en. Röka cigaretter som någon annan köpt ut åt en. Lika panikartart få tag i alkohol. Dricka alkohol som någon annan köpt ut åt en. Vara lite så där förbjuden. Bli fulla och imitera den här helt utantill på varenda fest. Se till att mina kära ingelstadvänner fick sovplats i stan. Hitta på lögner på vad man har gjort och vad man har varit till sina föräldrar. Anklaga en av sina bästa vänner för att försvara sig mot sina föräldrar när de frågar varför man luktar rök. Och då. Då ville jag vara där jag är nu.


Kommentarer
Postat av: ännieo

Bästa tiden..

2011-11-14 @ 11:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0