Helgens bravader!

I helgen har mor, far, syster och hundarna varit här. Jag har blivit bortskämd med mycket välbehövliga saker. Här kommer en oorganiserad, ickesammanhängande bildbomb av allt spektakel!

Platon är värre än en tiggande hund. Han hoppar till och med upp i/på tallriken när man käkar!

 

Wook är tydligen mycket smarrigt!

 

Finns inga värre ostspioner än dessa två. Där det finns ost finns dom.

 

Fotade Plexus i smyg. Han är kameraskygg.

Syster och jag!

Nella var lagom road av Ikea. Satte sig i en stekpanna, i vagnen.

På kvällen hamnade vi först på paviljongen, för mycket kö till krogen, repan och hem.

Har startat min egna lilla butik här i Malmö. "Casper's ...allt för ditt husdjur"

Idag tog vi oss en promenad med hundarna vid havet.

Någon vill ivrigt ha min lovikavante...

Casper är praktexemplar på att hundar kan le!

Min fina luspudel får avsluta det hela.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Nella

Gud vilken vacker bild på mig vid havet. Jag ser ut som ett litet mongo :P

2011-03-27 @ 19:48:51
URL: http://stiickysweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0