Svart och lite rostig...

På tåget i måndags så hamnade den här tjusiga herren jämte mig. Då började mitt dobermannhjärta slå starkt igen. Han var så chill, tittade lite på alla. Körde ner nosen i min väska och doftade på min matlåda. Sedan blev han lite uttråkad och la huvudet i knät på sin matte och la av en stor suck. När jag var mindre och i yngre tonåren var det en dobermann jag skulle ha när jag "blev stor". Inget snack om saken. Jag skulle fortfarande vilja ha en dobermann nån gång i framtiden, ett plus i kanten är att dobermann råkar vara Jens favoritras.

 

Och här är en bild från i somras då jag fyndade en Thor-lp på loppis för 25 kronor. På bilden försöker jag illustrera hur nöjd jag är över fyndet. Omslaget pryds av massa fina dobermannjyckar!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hur kan jag ha missat den lp:n?! Fi fan vilken cool!

2011-03-31 @ 23:05:27
URL: http://www.galjar.se
Postat av: linnea

Hehe ja!

Frågar du mig så lätt dobermann men man ska ju självklart välja den rasen man passar bäst med. :)

Tycker både dobermann och boxer är två riktigt trevliga roliga raser. :)

2011-04-01 @ 14:56:46
URL: http://fladdermusensdragontears.blogg.se/
Postat av: Karoline

Hej



Ja båda raserna är trevliga hundar. Hundar som kräver stimulans och verkligen vill jobba.

Lycka til med ditt val av hund.



Karro, Cino & Alf

2011-04-25 @ 20:56:44
URL: http://norrasidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0