på en söndag...

Idag fick det åter igen bli en söndagspromenad i det fina vädret ner till havet. På vägen dit möter vi tre polisbilar i illfart som stannar en bit framför oss. Tur att vi inte kom iväg fem minuter tidigare kände jag när jag läser det här! För fem veckor sedan var jag också med om nått obehagligt. Skulle ner och köpa grädde på ica, precis när jag ska gå in i köpcentret där ica ligger så rusar det ut en kille jämte mig med en 30 cm lång kniv i näven. Han hade knvithotat en tonårskille och försökt råna ica. Hoppas jag slipper dessa händelser framöver.


Rogivande hav. Längtar tills man kan ta första doppet!

 

Världens bästa hundrastplats.

Vi såg 12 jack russells på promenaden idag.

Alla i Malmö har jack russell. Malm russell.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0