Jippie!

Igår skickade jag in en spontanansökan till ett företag, idag ringde de och sa att de ville träffa mig på måndag! Åh jag hoppas så innerligt att det går bra och att jag får jobbet.

Dagen har varit skön. Jens, Malte och jag har glassat ute på balkongen till tonerna av Peps Persson. Malte blev dessvärre biten i förmidaggs av en okopplad hund, så jag har plåstrat om honom och pussat han på nosen. Inget allvarligt bett, han fick ett jack i ett av sina veck i ansiktet (där infektionsrisken dock redan är stor) som blödde ett tag. Han blev lite förvånad, Malte vill ju ingen ont och han tror så gott om alla hundar han möter. Han verkade dock inte ta åt sig av det hela om mådde prima när vi kom hem. Nu har hans husse precis hämtat honom. Jag har blivit hänvisad till vardagsrummet och lyssnar förväntansfullt på hus Jens stökar i köket. Han lagar nämligen en "överraskningsmåltid" som han ville kalla det.

Kommentarer
Postat av: Nella

Lycka till med jobbet! Stackars lille Malte, ge honom en puss från mig ;)

2011-03-16 @ 20:27:34
URL: http://stiickysweet.blogg.se/
Postat av: Tvärmor

En "gammel" överaskningsmåltid, kanske?



Jag håller på dig.

Heja Sanga!

2011-03-17 @ 22:04:25
URL: http://knattolego.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0