coca cola och celluliter

Jag är väldigt kräsen. Nästan gällande allt. Främst mat, musik och kläder. Sistanämnda är svårt. När jag inte har pengar så hittar jag alltid massa kläder jag vill ha. När jag har pengar är alla kläder fula. Ett undantag är dock shopnastygal. Jag skulle kunna köpa upp hela butiken. Snyggt snyggt snyggt. Tyvärr så tillkommer det ju tullavgift om man ska beställa därifrån, så jag vågar inte... Idag vill jag ha en cocacola tröja. Och ett par shorts (har dock faktiskt köpt TVÅ shorts idag!). Och tjejens hår. Och hennes kropp. Hittar inte en enda cellulit på hennes kropp. Förrförra veckan köpte jag en cellulitborste. Jens frågar mig om kvällarna "har du kammat dina celluliter idag"? Jag kammar på.


Kommentarer
Postat av: annie.o

Vart hittar du shorts!? jag har letat runt hela stora staden här, och hittar man ett par så sitter dom skitfult.

2011-06-01 @ 22:05:57
Postat av: Alexandra

Second hand Annie lilla! Second hand!

2011-06-01 @ 22:15:22
URL: http://sangas.blogg.se/
Postat av: Sväran

Be Jens berätta om Photoshop.

2011-06-13 @ 22:52:13
URL: http://knattolego.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0