uppdatering

Tycker egentligen inte det är kul att blogga när jag inte har fina bilder att visa upp. Så i brist på en bra kamera, fotoobjekt så ge jag det ett försök ändå! Måste ju även bekräfta denna anonyma person (jag vet faktiskt vem du är, du har avslöjat dig själv) som tror att jag bara sitter hemma. I veckan har jag jobbat. Helsingborg och Lomma har stått på kartan. Har även haft sån pli på mig själv att jag masat mig iväg till gymmet innan jag börjat jobba. Eftersom jag inte tränat sen jag var 17 år så har Jens fått stå ut med mitt skrik och gnäll över träningsvärken som snart tar över min kropp. Idag har jag varit ledig. Jens bjöd mig på käk på restaurang och jag fick mig en blodig oxfilé (ni som inte känner mig kanske inte vet att jag helst äter kött så rått som möjligt) som kittlade dödsskönt i kistan. Hann även med ett besök på arbetsförmedlingen. Jag är förvånad över att ingen personal där blivit mördad av någon arbetslös människa än. Men det kommer nog någon löpsedel om det i tidningarna snart om dom fortsätter i takten dom jobbar i nu!

Nåväl. På onsdag kväll bär det av hem till Småland. I småland vankas det påskmys, hundutställning (hej svärmor vill du följa med?) och födelsedag!

Kommentarer
Postat av: mux

så duktig sååå! :)

2011-04-15 @ 23:55:46
URL: http://muxan.blogg.se/
Postat av: Svärmor

JA!

2011-04-19 @ 12:55:53
URL: http://knattolego.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0