21 år och påsk.

Hej ni! Här var det tomt. Har ingen egen dator att lägga över mina bilder på (måste köpa en!) och sen Jens köpte ny dator så får jag inte över några bilder alls då hans dator (itunes) är synkad med hans ipod och inte alls vill funka med min iphone (någon som vet hur man gör bara sådär?)

Hur som helst så har påsken spenderats hemma i Småland! Har haft toppenväder, mys med nära och kära och haft en alldeles för bra 21-års dag där jag bland annat fick en biljett till Cesar Millans show här i Malmö i maj! Hann även med en hundutställning där jag helt plötsligt fick springa och visa upp en Cavalier åt min mors gamla jobbarkompis. Fick även för första gången i mitt liv se en black and tan pudel. Har tidigare sett dessa på bilder, pudeltok som jag är och black and tan fantast som jag är så föll jag pladask första gången jag såg en bild. Fantastiskt söt!

Nästa vecka blir vi förmodligen en familjemedlem rikare (tyvärr ingen hundvalp än...)! Vi har varit på jakt efter en nymfparakitkompis till Platon. En hane, som är pensionär precis som Platon. Äntligen har vi hittat en. Olle 14 år.



 


Kommentarer
Postat av: svmo

www.sanga.com

2011-04-28 @ 11:58:23
URL: http://knattolego.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0