Bortskämd byracka

Nu har vi precis varit ute på promenad i en timme. Casper frös så han skakade sista biten hem. När jag hade fått bort snöbollarna i pälsen på honom så värmde jag en handduk i torkskåpet samt en vetekudde i micron. Sedan bäddade jag ner vetekudden och handduken i hans lilla korg så han kunde ligga där och värma sig. Dög det? Nej, verkligen inte. Totalvägra korgen och tar istället sats och hoppar upp i min säng, där han nu ligger och skakar. Bortskämda byracka.



"Sitt, stanna kvar" funkar ju sådär nu när det finns så mycket att utforska i snön!

 

Mycket vit snö att färga gul.


Spana efter gnagare som gömmer sig under snön.


Fick snabba mig på att knäppa bilder. Kan inte vara skönt att sitta med ballarna rätt i snön!


Förstår inte hur han frivilligt kör ner hela snoken i snön. Kallt!


Sedan bytte min hipstamatic rulle och objektiv av sig själv. Då såg det ut så här.


Vintern som den ska vara. Småland som det ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0