En vecka efter operationen

Givetvis gör det fruktansvärt ont i halsen efter att man tagit bort halsmandlarna, tyvärr har jag fått väldigt mycket biverkningar av smärtlindringen så inatt försökte jag var utan. Klockan 01:20 hade jag så ont att jag var tvungen att ta en tablett i alla fall. Klockan 03.00 gjorde det fortfarande fruktansvärt ont och nån gång därefter somnade jag. Jag har fått en allergisk reaktion av tabletterna som gjort att min mun, tunga, tandkött och svalg gör så ont att det ilar i hela käften när jag försöker svälja mitt egna saliv. Sedan har det även varit en oförmåga att kunna tala, kräkningar och bröstsmärtor på det. Så nu kan jag varken ta tabletterna eller stolpillerna eftersom de ena ger mig allergiska reaktioner och de andra stöter kroppen ut. Underbart! Nu är det exakt en vecka sen jag vaknade upp på uppvaket och var nyopererad, nu tycker jag att det borde gå åt bättringsvägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0