dryga tillfrisknande...

Det känns som ena dagen så blir halsen bra, dagen efter har man gått två steg bakåt och har riktigt ont igen. Nu är det tio dagar sen jag opererade mig. Sköterskan jag pratade med på sjukhuset sa att man skulle vara bra igen efter en vecka - tolv dagar, det känns inte så trovärdigt med tanke på hur kasst jag fortfarande mår. Har inte ätit middag på elva dagar, kanske därför det går extra långsamt, eftersom kroppen inte har nån näring? Jag vet faktiskt inte. Googlar mig in på olika forum om "opererat bort halsmandlar" och det flesta verkar ju ha haft lika ont som jag men blivit friska hysteriskt snabbt. Imorgon kommer Jens hem och jag vill vara pigg och kry så vi kan ha pizzafest! Som det ser ut nu blir det ingen pizzafest, idag har jag bara lyckats sörpla i mig äggula.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0