dag två efter operationen

Frös helt hysteriskt inatt. Så somnade med tubsockor, träningsbrallor, t-shirt och luvtröja på samt ett täcket och ett överkast på det. Vaknade tjugo i fyra i natt och hade ont och var hungrig. Gick ner och försökte spotta upp all skit ur halsen. Tog mig en piggelin samtidigt som jag sörplade i mig äckliga brustabletter. La mig och somnade, vaknade vid tolv i förmiddags och hade inte ont. Har käkat två piggelin idag och har precis suttit och doppat en brödskiva i oboy och fått ner i magen. GÖTT! Längtar helt hysteriskt tills jag kan äta igen. Kommer ställa till med matlagning och bak så det står härliga till! Är så sugen på nybakta scones, nymarinerade revbensspjäll, nygrillad kyckling, pizza, lepina, entrecote, pommes. Gaaaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0