mänsklig kontakt

Idag har jag slitit i tvättstugan och lekt pussel i torkskåpet när sängkläderna skulle hängas in. Blev väldigt lycklig när jag såg att det finns två maskiner som man kan hälla eget tvätt och sköljmedel i. I de andra ingår det liksom tvättmedel men jag vill gärna att mina kläder ska bli mjuka och dofta gott efteråt. Förra gången vi tvättade så hade vi turen att få maskinerna som en kvinna tvätta sitt barns tygblöjor i. Helt galet att man inte får tvätta mattor eller skor i maskinerna, men bajsblöjor är ok! Själv uppskattade jag inte att mina nytvättade kläder luktade blöja.

Inatt kommer Jens hem från Italien för att tidigt imorgon bitti lämna mig hela helgen för att spela in skiva. Morgondagen ser ut som vanligt. Malte anländer vid halv sju, jag äter frukost och läser sydsvenskan, vi tar en morgonpromenad, Malte tuggar antingen ben eller kommer låtandes som ett monster med en kamptrasa i munnen som han vill att jag ska dra i, sedan tittar jag in vad de bägge dumburkarna har att erbjuda och Malte sover lite. Jag käkar lunch, sedan tar vi en lunchpromenad och busar/sover/tugga tuggben. Vid halv tre får Malte gå ut på en liten kissochbajs, vid tre börjar OC som jag av någon anledning tittar på. När OC är slut så knackar Maltes husse på dörren och Malte åker hem.  SEDAN åker Johannes och jag och storhandlar på Willys! Har laddat shoppinglistan ordentligt nu. Imorgon ska jag nog festa loss med tacos och öl, i min ensamhet (jag vill ha Brutus NU!)

Herrejisses, det märks att jag inte haft någon att prata med på en vecka...

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Så bra! :) Jaaa, det kommer ju växa. Man får akta sig för platt och lock tång. Och annat onödigt som sliter på håret :)



Den kostar 280kronor, den är jätte dryg och helt fantastisk! Älskar den :) Men sen har jag ju ett svintohår som behöver mycket fukt hahaha. kram

2011-03-07 @ 10:05:36
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0