framtida möbler...

När jag var i si så där 8 års åldern så älskade jag chesterfieldmöbler. Varje gång jag skymtade möblerna i en tidning, på tv eller i nån affär så försökte jag övertala mina föräldrar om att vi skulle ha chesterfield. Kärleken består. Förra året var Jens och jag i Göteborg och jag hittade en perfekt chesterfield-fåtölj. Perfekt färg och perfekt sliten. I framtiden ska jag ha en hel chesterfield soffgrupp!

Fåtöljen jag hittade i Göteborg. Helt perfekt!


Chesterfield soffgrupp hos Bingo Rimér. Helt perfekt.


Kommentarer
Postat av: carina

Hej!



Skicka din mailadress till mig så skickar jag valpbilder på Tiger!



[email protected]

2011-03-10 @ 09:52:39
URL: http://infingfunderar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0