bloggare

Läser att Blondinbella ska sova på Teleborgs Slott inatt. Jag har bott på Teleborg i hela mitt liv men aldrig sovit där. Dock varit där inne och både busat och fått mig en rundtur.
Sen vet jag inte om ni har också har hört talas om Magnaten, hans blogg blev uppmärksammad på lokalnyheterna här i Skåne här om dagen, sedan var han med i morgonsoffan på tv4! "Magnaten" eller Stig som han egentligen heter är min mormors bror! Tänk om mormor också hade varit i kvar i livet, undra om hon hade bloggat!




Kommentarer
Postat av: Sväran

Andra meningen är rolig.

Åkte du till Söder eller Risinge för att sova? Varje natt, under nästan 21 år?

2011-03-06 @ 19:06:57
URL: http://knattolego.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0