Helgens bravader!

Helgen har bestått av pizzbak både i fredags och i söndags. I lördags hade vi lite fest. Idag så har jag invigt tvättstugan, diskat ett berg av disk, somnat i soffan med en papegoja på foten, ätit världens godaste soppa och bakat lite bosniskt bröd!

Lille Malte, han sitter så sött!


..och sover ännu sötare!

Man SKA ha banan på pizzan!

I lördags förmiddag drog vi på jakt efter en ram!

Det var strålande sol och skitkallt.

På kvällen kom paviljongkillarna hit.

Det spexades!

Jens tejpade upp både mackor, burkar och människor på skåpen! "Konst" sa han...

Jens rakade av sig håret i armhålorna, sina polisonger och sin raggasträng. Han la sig och skämdes på golvet. Vips hade han en kökshanduk på snoppen, låg som jesus och sa "jag vill känna smärta". Jesus får avsluta bildserien.


Kommentarer
Postat av: Svärmor

En bildserie-final

jag önskar att jag

aldrig hade sett.



<3

2011-02-14 @ 22:15:55
URL: http://knattolego.blogspot.com
Postat av: alexandra

åh, glömde skriva varningstext längst upp!

2011-02-14 @ 23:20:43
URL: http://sangas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0