Brev från kolonien

Hälsade på hemma i Småland i två veckor. Hann med två festivaler, fiska och gå på långa upptäcksfärder i skogen med bästa vän och jyckarna, student och att bli rejält sjuk. Fest i logen var regnigt men mysigt. Muskelrock var soligt och hårt. Avslutade festvalsöndagen med att bli dundersjuk. Faktiskt så sjuk att jag inte kunde åka tillbaka till Malmö. Bihålorna som spökar. Snart har jag snytit näsan i en och en halv vecka. Det kommer förtfarande ut lika mycket som det gjorde dag ett. Trots en igenkorkad näsa så har jag nu börjat jobba mitt sommarschema som ska pågå i sju veckor. Jag klagar inte. Har världens bästa schema. Idag ska vi på lägenhetsvisningi gettot. En liten sommarupdate. Tha tha!

I Småland doftar det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0