Jens-mens kom hem, för jag längtar efter dig!

Nu tycker jag att min sambo (låter ju sjukt vuxet) få ta och komma hem! Även om galningen Malte håller mig sällskap om dagarna så är det så tomt här om kvällarna. Ingen jycke och ingen karl. Platon är dock bra sällskap. Han sitter på min axel medan jag diskar bort diskberget som ingen annan för en gångs skull kan tänka sig att ta. Han lyssnar på mina svordomar och svarar med en glad melodi.

Längtar så förbaskat efter värmen! Sommar, sol, bad, sommarkvällar, solglasögon, solbränna, grillad mat, muskelrock och allt. För ett år sen hade vi våra sista soldagar på två-veckors semestern i Egypten. Här är dock en paparazzibild från en skön sommardag ute i Rottne!


Kommentarer
Postat av: Sväris

You make him breathless.

Han måste ha andningshjälp

via morfars snorkel

för att samla andetagen.

/mammarazzi (var det faktiskt)

2011-03-02 @ 10:47:59
URL: http://knattolego.blogspot.com
Postat av: alexandra

hahaha!

Mycket fyndigt!

2011-03-02 @ 10:59:45
URL: http://sangas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0