Inflyttad

Hej på er! Nu sitter jag i vår lya i Malmö. Jens hade verkligen ansträngt sig för att göra det hemtrevligt när jag kom. Låg två däckade hårdrockare i vardagsrummet, ölburkar över allt, alkoholstank, klistrigt golv och ett berg med illaluktande disk i köket. Detta satte jag snabbt stopp för! Packade upp allt i söndags och kom iordning. Vi hann även med en tripp till ikea där vi köpte sängben så vi slipper ha sängen på golvet. Igår åkte vi alla tre och storhandlade! Fyllde en hel kundvagn, bland annat med 25 kg mjöl, så nu ska här bakas! Ska baka hamburgebröd strax för ikväll blir det cheeseburgers med egengjorda pommes! Efter storhandlandet igår så gjorde vi tacos och avslutade kvällen med att kolla på From Paris with love. Idag var jag uppe med tuppen, har nämligen finbesök av Malte, en engelsk bulldog på 10 månader som ska vara här på vardagarna medan matte och husse går i skolan och jobbar! Av nån anledning så tror jag att han heter Sture...


Äta på ikea!


Sovrummet. Äntligen dubbelsäng!


Typ bara hälften av alla mat.

Malte. Som jag kallar Sture. Sture fisgris!


Kommentarer
Postat av: elin

jippiie! Mer bilder! hoppas ni kommer trivas sjukt bra:)

2011-02-07 @ 13:14:00
URL: http://muxan.blogg.se/
Postat av: Nella

Åh vad mysigt det ser ut :)

2011-02-07 @ 15:49:09
URL: http://stiickysweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0