så mycket tid, så lite pengar...

Såååå mycket tid att göra massa saker jag skulle vilja göra. Jag vill köpa möbler och inreda, gå på loppis och fynda, göra om möbler, fixa textiler och ordna en mysig sänghalm, köpa krukor, växter och odla massa saker och bara få gå loss och göra det blivande hemmet mysigt. Men så är man ju urfattig. Det är verkligen tråkigt att inte ha några pengar när man har så här mycket tid till att tänka på saker man skulle vilja göra/köpa/inreda. Jag förstår verkligen att alla brudar och kvinnor som lever som Hollywood-fruar har behov av att handla saker. Sånt här sket jag fullständigt i när jag var sysselsatt om dagarna, då var det bara kommande fylla man såg fram emot. Jag hoppas i alla fall att jag kan få napp som dagmatte åt ett par jyckar när jag kommer ner så jag åtminstone blir lite sysselsatt! Dock har jag gjort en schysst deal med grabbarna då jag som sagt är arbetslös och inte kommer kunna betala fullt i hyra så ska jag bli husmor i stugan. Laga mat och se till att vi har det ordningssamt. Så lite sysselsatt ska man väl ändå bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0