Nybögsafton

Den sista dagen på året spenderade vi hemma hos mux och fritzl. Dom hade ställt till med riktigt kalas och hur gott käk som helst! Kändes väldigt vuxet på något sätt, vet inte om det var för att man tog det lugnt med drickat, för att man hade feber eller för att det snackades ränta kring bordet. Hade inga förväntningar inför nyåret. Visste inte hur det skulle firas förens 1,5 dag innan, visste inte vad jag skulle ha på mig så slängde bara på mig en gammal klänning. Jäkligt skönt att inte gå in för det för en gångs skull. Nåväl. Har de senaste dagarna legat sjuk med dunderförkylning hemma hos jens. Han tog några timmar ledigt från mig idag för att gå på bio, haha. Här kommer massa nyårspussbilder eftersom de var de enda bilderna som togs.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0