hysteriskt uttråkad

Kom precis hem och känner hur det kryper i kroppen på mig. I helgen har Jens och jag nämligen inte gjort ett piss. Jens har mest bara varit bakfull, eller sovit bort halva dagarna och bott i sina mjukiskläder hela helgen. Inte för att det finns så mycket att hitta på i den här staden, men mina förslag lockar aldrig mannen och några egna förslag tycks han själv aldrig ha. Var så rastlös att jag blev hysteriskt glad när Jens föräldrar sa att dom skulle åka och storhandla i lördags, "vi SKA med!!" röt jag hotfullt och bestämt till Jens.

Nähe hörrni, ni ska jag fortsätta att sticka. Det är det jag gör om dagarna nämligen. Lillgammal som jag är. Tha tha!

Kommentarer
Postat av: mr tråk

pruuuuutt på dig.

2011-01-23 @ 23:48:10
Postat av: alexandra

gullegullegull snuffe!

2011-01-24 @ 13:44:05
URL: http://sangas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0