bra start på året.

Idag ska jag följa med min mor till tvättstugan och lära mig tvätta. Det kan ju behövas när man FLYTTAR HEMIFRÅN TILL MALMÖ OM 3 VECKOR!!

Igår var Jens och Johannes och skrev på ett kontrakt på en fyra som vi ska hyra i andrahand. Det blir alltså lite kollektivboende så länge tills man kommit på fötter och så där. Jag har ännu inget jobb, men får ju aktivitetsstöd så jag kommer leva fattigt men det är det verkligen värt. Jag letar givetvis jobb nu men så fort jag kommer ner ska jag ut och sprida CV!

Det är många känslor som ploppar upp nu. Jag är otroligt glad över att äntligen får flytta hemifrån efter som jag längtat och behövt det så länge. Jag är ledsen över att flytta ifrån min älskade lilla Casper som jag haft i tolv år och det skär i hjärtat. Jag är stressad och lite orolig hur allt ska funka på det ekonomiska planet. Jag är förväntansfull över att äntligen slippa distanförhållande och äntligen få bo ihop med Jens samtidigt som det skrämmer skiten ur mig. Men överlag, fy fan vad gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0